Vet inte!!

Just nu sitter jag vi datorn ska snart
gå och lägga mig..

Jag vat verkligen inte vad jag
 ska göra allt är bara skit just nu..

Jag saknar dig lucas som fan..
det känns som om du inte
bryr dig om mig längre..:(

Och sen så är det med socialen
och allt men jag är glad att
vi får ha min lille bror igen<33
Jag älskar dig pontus olsson..
du kommer alltid att vara min lille bror
för evigt det ska du veta..

Nu vill jag skriva några saker till min mamma..

Jag älskar dig mamma du är mitt allt..
om inte du skulle varit vid min sida..
så skulle jag aldrig klarat mig själv..
För det är du som har stöttat mig i alla
läggen..
För varje gång jag har gråtit så har det
varit du som har tröstat mig..
ÄLSKAR dig mamma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0