länge sedan ..

Ja det var länge sedan jag skrev i min blogg ?
men jag ska försöka att skriva så mycket
jag kan i den <3

jag och kim har 2 månader och 1 vecka
 och 1 dag idag haha :)

Älskar dig hony <3

Idag har skolan varit svin tråkig :(
Fast vid halv1 ett till kl 2 så var den rolig !!!
för då bowla vi med klassen <3



Asså shit nästan all har fan blivit falska
nu förtiden ?
Folk snackar mera och mera skit nu förtiden !!!
Stör mig på det som fan hatar såna personer :O :S

Jaja om dom vill snacka skit så kan dom fan få göra det också ?? :O

Men jag älskar minna vänner dom som inte e falska <3

Älskar dig syster Melissa hansson :)
Asså jag vet fan inte vad jag skulle gjort utan dig asså!!!
Jag litar på dig till 100%
och jag kommer alltid att stå vid din sida <3
'' pussen på er alla syns imorgon om jag har tid att skriva då''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0