allt!

Har haft en underbar helg :-*
Fredags så hade jag 18års fest den blev hur lyckad som helst, fast jag blev helt sur hela tiden hehe!! lördags morgon fick jag och mamma åka till lokalen och städa den, fy fan vad där såg ut.. toan ska vi fan inte snacka om.. tack Matilda för att jag fick torka spya efter dig på toan -.- senare på kvällen så stack jag till alice så vi fixade oss sen stack vi till maglehem och drack där med några folk hade det as Nice hehe!! jag sov i Tomelilla med Robin det kändes så jävla skönt att bara åka till han den kvällen, behövde det verkligen!! :-*
söndags så sov jag hos alice hehe så vi missade hela skolan igår bara för att vi inte vaknade -.- så vi bara chillade igår, så senare på kvällen så stack jag till lisa för att träffa henne imed att hon skulle åka iväg idag. :/ så jag har sovit med Robin inatt igen, så stack jag till skolan idag med evelina :) efter att jag hade sagt hejdå till henne imorse :/ skriver mera senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0