Äntligen fredag !!

Fredag idag skönt som fan, denna veckan har faktiskt gått snabbt :) !!
Igår så var jag med Evelina Krantz, vi träffade Robin & Vadym i Tomelilla så var vi i tomelilla till halv 8 tills vår buss skulle gå! Vi skulle egentligen ta halv 6 bussen fast vi missade den hehe! :) Så från halv 6 till 20 över 7 så blev jag helt ritad i hela huvudet och på armarna vid brösten och nacken Plus att dom skrev KUK i pannan på mig hahha.. Och det pinsamaste var är att jag och Evelina skulle ta bussen hem till mig hahaha så gick runder så med det i huvudet..
Just nu sitter jag på lektion och väntar tills jag slutar så jag och evelina kan åka inom tomelilla! Sen ikv så blir Anthingen PS Eller festa i Onslunda, Hoppas på en rolig kväll/natt ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0