Lite av allt.

Vi kan göra börja från fredags! Jag och evelina vi åkte från skolan till tomelilla kl 12 För vi skulle till L, så vi fixade oss där för vi skulle dricka där senare på kvällen för att ha en avskeds fest för hon och han. Men sen så började S inte må så bra så han orkarde inte att folk skulle komma. Så vi letade efter någon annan fest så länge sen så stack vi med alice och melissa till någon fest vid bya typ:) Det var as tråkigt där så alla stack tillbaka till L sen var det jag och fanny och några kvar sen efter en stund stack jag och fanny också tillbaka till L :)
Lördags var det mera roligare, jag fixade mig tsm med alice sen stack vi upp där på samma fest igen sen bjöd vi ditt många folk haha vi var runt 20npers kanske sen runt 1-2 tiden så stack vi upp till jimmy nordin alla vi som var uppe hos mohsin där var inte så kul uppe men jag hade det trevligt iallafall, jag och elina och robin stack till L sen igen sen satt vi där och snacka lite och sånt. sen runt 6-7 på morgon så gick vi och la oss.. söndagen var jag trött på så jag somnade i soffan med robin innan L & S skulle köra mig hem.
I måndags var jag inte i skolan alls sov nästan hela dagen för jag inte mådde så bra hade så mycket i tankarna, och sen idag så ska man själv klart missa bussen och komma försent -.- Är så jädrans skol trött så det inte är sant.. Men min helg har annars varit helt underbar och mysig :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0