...

Fredags så var vi och festa i Simrishamn riktigt Nice var det hade svin kul :) blev lite kaos i slutet bara för att folk inte kan bete sig haha!! Me jag nelli, Alice och melissa hade det kul haha.. jag nelli och Alice sov där, fast sen dom två idioterna väckte mig kl 6 på morgonen och sa kom nu taxin kommer snart och hämtar oss vi ska till ystad.. och jag bara Wtf det är Fan morgon låt mig sova haha.. så vi stack till ystad och sov där! :)
när man tänker på kvällen igår, så vet jag nu iallafall vilka som är äkta vänner och vilka som är Fucking falska.. pissar på dom, är så Fucking trött på såna folk nu.. -.-
just nu ligger jag i sängen och myser till en film och äter choklad, skönt att bara ta det lugnt någon gång :D godnatt !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0