Godmorgon...

Ja nu har man kommit till skolan -.- Vaknade inte förens kl 06:40 och min buss går 07:20 så det var bara till att gå upp snabbt och sminka sig och platta håre och ta på sig och sånt, hatar att stressa -.- Mn men har kommit till skolan nu så sitter på lektion nu bara och jobbar matte är kanske inte världens bästa på matte men det funkar ändå! :) Slutar halv 12 idag så chill fredag idag, så ska träffa sanna sen och snacka lite och ta en cigg och sånt.. Sen får jag se vad som händer senare om jag stannar kvar i ystad tills ikväll eller vad jag nu gör. Ska iallafall ta halv 8 bussen hem från tomelilla för jag måste vara hemma och passa hunden -.- svin drygt !!! Så min helg kommer att vara att bara sitta hemma och ta det lugnt och äta något pulet, och städa mitt rum hehe :) Men ska jobba vidare med matten nu!! skriver mer senare hihih :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0