Helgen..

Shit...
Helgen har varit hur bra som helst, fast kanske inte början av dagen på fredagen!! :( JI fredags började det med att jag var i skolan var hur glad som helst, men sen skulle jag och alice och några polare åka in till tomelilla och hälsa på kastanje skolan och säga hej och sånt.. När vi kom upp där så gick vi upp till IT för att säga hej till patrik som jobbar där :)
Fast sen var ju idioten till rektorn där -.- hatar han över allt annat :O Sen bad han mig följa med in i rummet för han ville säga några saker, så jag hängde med in och patrik också.. sen så började Rektorn och ta upp min lille bror som jag inte alls får träffa ju, så jag sparang ut där ifrån och grät som fan så mickaela fick trösta mig.. sen så kom patrik ut och jag frågade vad han skulle säga till mig, då sa patrik jag vet inte då frågade han mig om jag ville gå in igen och höra vad han skulle säga då sa jag ja.. Så vi gick in på han kontor och knackade på då öppnade han, då såg jag min lille bror där inne :(
Jag fick inte ens säga hej till han eller krama om han inget alls :/ Sen sa rektorn till mig när jag stod där utanför, att jag inte får vara på skolan mera och att jag har besöks förbud på skolan och för att träffa min bror.. och om jag visar mig där uppe så ringer dom polisen så jävla patetiska dom är fy fan för han asså!!! Men sen stack jag därifrån så gick jag och sanna åt på milano, sen stack vi hem till henne och sminka oss och fixa oss.. Sen stack vi till helsingborg och festade med några karrar :) Dom hämtade oss hos sanna vi hade det jätte kul jag glömde allt för en kväll iallfall det var bra, imed att jag inte alls mådde bra över huvud tagit :/ Sen på lördagen så vaknade vi oc sånt sen körde dm mig hem, fast vi åt först på donken hehe :D Sen på lördagen så har jag bara varit hemma ooch tänkt på allt som har hänt och ätit godis/chips och kollat tv.. Och nu blir det till at kolla på min nya serie som ska börja idag nya avsnitt av de Awkward :) Har längtat som fan hehe :D <3 <3 !! Nu säger jag godnatt hihi <3 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0