Hmm..

Det är mycket som har hänt nu på det senaste!!
Många vänner som man har blivit sviken av och man har fått många falska vänner, och ar ingen kille kvar iheller! Så är singel nu och det känns rätt så bra att vara singel nu... Man kan göra vad man vill man har ingen som klagar på en hela tiden hehe så det är rätt så chill :) Fast jag saknar ändå att ha närheten av någon typ att mysa med och snacka me om allt :( Det kommer väl snart, jag vet iallafall att jag inte är redo för ett förhållande än! Så det är också skönt hehe.. MItt sommarlov har varit toppen :D Fått nya vänner och fått många falska vänner, men men det kan man inte göra något åt haha.. men annars har jag bara varit med vänner, familj och festat nästan hela sommaren ut.. man har mått som skit dagen där på men det har de varit värt :) !!
Nu så gör jag inte så mycket om dagarna, skolan mest sen får jag åka hem och släppa ut hunden bara.. Så händer inte så mycket träffar vännerna ibland.. Sen på helgerna så festar jag bara hehe :P Fast just denna helgen som kommer så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt för mig och mysa ner mig i sängen framför TV och kolla på alla mina serier hehe och äta mycket godis&chips hehe ;)
Sen har jag träffat min lille bror två gånger, det var jävligt roligt att få träfa honom fast det inte varade så länge!! Men jag är glad över detta lilla jag fick snack med han och umgås med han, blev jötte ledsen när vi skulle åka ifrån han.. Vill ha tillbaka min lille bror igen.. Fast han ska veta att han alltid kommer vara i mitt hjärta och att jag alltid tänker på han, och att han är alltid välkommen hem :)) ÄlSKAR DIG MIN FINA LILLE BROR!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0