Min katt.. :(

Pippet har dött, han har blivit överkörd.. vår grane hittade honom för 3 dagar sen, så han har varit död i 3 dagar nu! :( kan inte sluta att gråta har haft han sen han var ny född, det är ända sen vi bodde i Eslöv! Det är helt sjukt att han inte finns kvar hos mig längre, fast jag inte alltid tyckte om han så var han ändå den bästa och den finaste katten som fanns :/ han var så flufig och mysig, jag och mamma döpte han till "pippet" bara för att han pep hela tiden när han var liten hehe!! han var den finaste och den underbaraste katten man kunde ha :( vi ska begrava han nu på baksidan i trädgården!! Jag kunde inte ens säga hejdå till han innan han dog :( R.I.P Pippet den finaste katten som fanns :( kommer sakna dig sjukt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0