Underbart..

Kom hem idag efter skolan vid kl 2, fast först åkte jag in om tomelilla för att fixa lite grejer.. Sen tog jag bussen hem så har bara varit hemma hela dagen och umgåts med mamma etftersom hon har jobbat natt så har knappt inte träffat henne,! Sen har jag inte gjort så mycket mera än att kolla på MTV och varit ute och rökat med mamma lite då och då :) Imorgon så blir det städningen i rummet hehe svin drygt -.- Men det måstes göra för det ser ut som ett krig inne på mitt rum hehe ;) Så det blir bara till att mysa ner sig här hemma med chips&godis till massvis med serier & filmer.. Kommer till att känna mig ensam höhö :( Men skriver mer om dagen imorgon vad som har hänt!! Godnatt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0